לימודים וקריירה מחזקים את הביטחון

האמירה בכותרת אולי נשמעת לכם כמו קלישאה, אבל במקרה הזה מדובר בקלישאה שמשקפת מציאות. הדימוי העצמי והביטחון העצמי שלנו מוגדרים ומותווים הרבה מאוד תודות לבחירות המקצועיות שאנו עושים.
בחירה נכונה של מקצוע שמאפשרת קיום בכבוד, סדר יום מעניין, תחושה של ערך ועצמאות כלכלית, מטה את הכף ומוציאה מכל אחת את הברבור שמתחבא מאחורי קליפה של חוסר ביטחון עצמי.

מקצוע שהוא גם יצירתי, גם טיפולי וגם חברתי

מכאן שההחלטה על בחירת מסלול לימודים כדאי שתטמון בחובה הזדמנות לבניית קריירה.
הרבה נשים לא מעוניינות או חוששות מבחירה של מסלול לימודים ארוך ומפרך.
יש מי שבוחרות בקריירה תובענית הכרוכה בפילוס נתיב מקצועי ארוך שבסופו הן יהפכו לכלכלניות, רופאות או עורכות דין, וזה נהדר.
אך יש אחרות שבחרו להפוך לאימהות בגיל צעיר ולא מעוניינות לצאת לשעות ממושכות מהבית ולא מוכנות לוותר על ההנאה והסיפוק בגידול הילדים.
אם בעבר המשמעות של הבחירה הזו היתה ויתור על קריירה שהשאירה רבות עם תחושה של החמצה, הרי שהיום יש מסלולים שבאמצעותם ניתן למצוא את שביל הזהב: גם להיות העוגן של הבית תוך הפגנת זמינות רבה לצרכי הילדים והמשפחה וגם לימוד מקצוע שמאפשר לפתח קריירה, להכניס עניין נוסף לסדר היום ולהגיע לעצמאות כלכלית.

בהקשר הזה שווה לציין תחום מתפתח שנמצא בגידול מתמיד ומשווע לבעלות מקצוע מעולות – תחום בניית הציפורניים.
הענף הקוסמטי הייחודי הזה משלב ידע, ידיים טובות ועין של אמן.
חלק מהגישות החדשות בבניית ציפורניים, כמו למשל הביו סקלפצ'ר, משלב גם גישה טיפולית ויכולת אבחון, ונשים שונות יכולות למצוא בענף הזה נישות שונות ואתגרים שונים.

אחד היתרונות הגדולים של למידת קורס בניית ציפורניים ועיסוק במקצוע שהוא מתאים מאוד לעבודה מהבית, מאפשר לעוסקות בו להיות הבוס של עצמן ואינו דורש השקעה גדולה מהסוג הכרוך בהקמת הרבה עסקים אחרים.

צרו קשר השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

דילוג לתוכן