ירידה במשקל משפרת את הביטחון העצמי

ירידה במשקל משפרת את הבטחון העצמי אצל צעירים, מבוגרים ובני הגיל השלישי – המראה החיצוני קובע המון!

מתי הפעם האחרונה הסתכלתם במראה והתבאסתם מהצמיג שמעטר את המותניים שלכם? היום? לפני כמה ימים? אולי יותר? מה שבטוח הוא שאין מי שסובל מעודף משקל שלא מתעמת עם המציאות אחת לכמה זמן.

עודף משקל הוא כידוע לא בריא והוא עלול לגרור לא מעט מחלות, אך מעבר לכך הוא פוגע בביטחון עצמי. נקודה. אין מי שסובל מעודף משקל שלא היה רוצה להיראות אחרת, להיות רזה יותר ולהשיל כמה קילוגרמים ממשקלו. המראה החיצוני קובע המון וזה רלוונטי לכל גיל שהוא, בין אם מדובר על צעירים, מבוגרים או בני הגיל השלישי.

השפעה על חיי היום יום…

ירידה במשקל משפרת את הבטחון עצמי בכל גיל שהוא, זו עובדה שאי אפשר להתווכח עליה. אז נכון שאצל צעירים זה אולי משמעותי יותר, כי הם נמצאים בטווח הגילאים שאמור לחזר או להיות מחוזר על ידי בני או בנות המין השני, אבל גם בגיל מבוגר יותר ירידה במשקל יכולה לעשות פלאים. גם אנשים בני ארבעים ובני חמישים, ירגישו בנוח יותר בחברה אם הם יהיו במשל לא גבוה. גם בני הגיל השלישי שפעילים חברתית, יהיו עם בטחון עצמי ככל שהם ייראו טוב יותר, יפרגנו לעצמם בבגדים מתאימים וירשו לעצמם הרבה יותר.

טיפים לירידה במשקל.

אז אחרי שהבנו שהמראה החיצוני קובע המון ואחרי שהבנו שירידה במשקל משפרת את הבטחון העצמי, הנה כמה טיפים שיכולים לסייע להגיע למשקל החלומי.

הראשון הוא – אל תמנעו מעצמכם באופן מוחלט מאכל אהוב כלשהוא. לא משנה כמה הוא משמין, אם הוא יהיה בהגדרה של "אסור", יהיה לכם קשה יותר בלעדיו ומהר מאוד תשברו.
במקום זה, תרשו לעצמכם מעט לזה יצליח.
טיפ נוסף הוא לאכול טוב בבוקר, קצת פחות בצהריים ועל ארוחת ערב לוותר או לאכול מעט.
הרמב"ם גילה את זה כבר לפני המון שנים והיום ברור שהוא צדק. וכמובן, תשלבו כמה שיותר פעילות גופנית ביום יום שלכם כדי שתצליחו להתמיד, תבחרו בפעילות שמהנה עבורכם במיוחד.

צרו קשר השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

דילוג לתוכן