שתהיו לנו בריאים: כך תשמרו על אורח חיים בריא לחיות המחמד שלכם - מצטמצמים

שתהיו לנו בריאים: כך תשמרו על חיות המחמד שלכם

הקפדה על שגרה נכונה ואורח חיים בריא גם לחיות מחמד עשויה להעניק להם עוד שנים רבות במחיצתנו. כך תעשו זאת

חיות המחמד שלנו הן חלק בלתי נפרד מההווי המשפחתי – אנחנו אוהבים אותן, מטפחים אותן ובעיקר נהנים לשהות במחיצתן. על מנת שנוכל להעלות את הסיכוי כי בעלי החיים שאנחנו כל כך אוהבים יוכלו לזכות באריכות ימים ובאיכות חיים טובה ככל הניתן, עלינו להקפיד על נקיטת מדיניות הכוללת שמירה על אורח חיים בריא גם לחיות המחמד שלנו. כך נוכל להסיר דאגה מליבנו, שכן נוכל להנות מהם לעוד שנים ארוכות קדימה.

אז מה על חשוב להקפיד? ממה עדיף להימנע? קבלו מספר עצות נבחרות שעשויות להבטיח בריאות איתנה לחיות המחמד שלכם. 

פעילות גופנית VS משקל עודף – בדיוק כמו בני אדם, גם בעלי חיים הסובלים ממשקל עודף עשויים לפתח בעיות רפואיות מסוגים שונים. כך למשל, השמנת יתר או מזון עתיר בשומן עשויים להוות מקור לדלקת בלבלב. עודף משקל הוא גם זרז להתפתחות מחלת הסוכרת אצל כלבים וחתולים. 

אז מה הפתרון? צאו עם חיית המחמד שלכם לטיולים ארוכים, הריצו אותן בפארק או בגינה, ובעיקר הקפידו שישארו בתנועה. במקביל, הקפידו על תפריט הכולל מזון איכותי לכלבים מזין ודל בקלוריות.

הוצאה לצרכיםגם אם היה לכם יום ארוך בעבודה או שהשגרה שלכם אינטנסיבית, אל תגרמו לה לבוא על חשבון חיית המחמד שלכם (לרוב הכוונה היא לכלבים). הקפידו על הוצאה של חיית המחמד לצרכים לפחות פעמיים ביום (בוקר, ערב) ואף רצוי שלוש. מדובר בצורך בסיסי, שאם לא יתמלא עלול לגרום להידרדרות במצבו הבריאותי והנפשי של בעל החיים.

יחס חם, בדיוק כמו ליתר בני המשפחה – בין אם מדובר בכלב, חתול או אפילו אוגר. חשוב להעניק לחיית המחמד שלכם יחס חם ומלטף, כך שירגישו כחלק אינטגרלי מהבית. זה הזמן ללטף, לחבק ולדאוג להם על הצד הטוב ביותר. הוכח במספר מחקרים כי חיות מחמד המצויות במצב רוח טוב, הן חיוניות יותר וזוכות בחלק מהמקרים גם לחיות לאורך שנים רבות יותר.

אז אם חיפשתם בגוגל אורח חיים בריא לחיות, הגעתם למקום הנכון. 

צרו קשר השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

דילוג לתוכן