אורח חיים בריא ארבעה מרכיבים שעתידים לשפר את איכות החיים שלכם - מצטמצמים

אורח חיים בריא

4 מרכיבים בסיסיים שעתידים לשפר את איכות החיים שלכם 

כל אחד מאיתנו שואף לנהל חיים מלאים ככל הניתן. אבל בינינו, פעם יצא לכם לשאול את עצמכם, האם אתם באמת עושים את הכל על מנת לקיים אורח חיים בריא? 

הרשו לנו להסב לכמה דקות את תשומת ליבכם, עם 4 מרכיבים בסיסיים שעתידים לשפר את איכות החיים שלכם לאין שיעור.

תזונה הקפדה על כל אבות המזון כחלק מהתזונה השגרתית היא מרכיב שאסור לפספס בדרך לחיים בריאים יותר. השתדלו לאכול ירקות בכל הצבעים, לצרוך חלבון דרך בשר, מוצרי חלב או תחליפים אחרים, כאשר אל תמעיטו גם בחשיבותן של פחמימות וויטמינים. השתדלו לאכול עד לתחושת שובע, אך לא מעבר. כך תוכלו לשמור על משקל גוף תקין ולהימנע מעלייה באחוזי השומן. וכמובן, שתו מים ובמקביל הימנעו מצריכה של משקאות ממותקים עשירים בקלוריות וצבעי מאכל.

טבעוניים, צמחוניים, מפחיתנים? – בקרו באתר של ליב.

שינה הקפדה על כמות מספקת של שעות שינה (6 שעות לכל הפחות) הינה אחד המרכיבים הבסיסיים לשיפור אורח חיים. על מנת להבטיח שינה איכותית ככל הניתן, מומלץ לעמעם את האורות עם רדת החשכה, להימנע מצפייה במסכים בסמוך לשעות השינה וכן לא לצרוך אלכוהול או קפאין עד 3 שעות לפני השינה, שכן חומרים אלו עשויים לפגום באיכות השינה שלכם. במידה והנכם מתעוררים מספר פעמים בלילה או מתקשים להירדם, כדאי לפנות למרפאת שינה על מנת לטפל בבעיה אחת ולתמיד.

כושר גופני הקלישאה "נפש בריאה בגוף בריא" אמנם הולכת איתנו כברת דרך עשרות בשנים, אך נדמה כי הייתה ונותרה נכונה מתמיד. הקפדה על פעילות גופנית קבועה למשך מספר פעמים בשבוע, טומנת חובה מגוון רחב של יתרונות, לרבות: חיזוק מערכת השלד, העלאת קצב חילוף החומרים, ירידה במשקל, שיפור תחושת המסוגלות והביטחון העצמי, שחרור אנדרופינים הידועים "כסם האושר" הטבעי של הגוף והיד עוד נטויה. 

תחת קטגוריה זו ניתן לכלול תהליכים המשלבים בין גוף לנפש, שמטרתם לסייע בחיבור האדם אל "האני העצמי שלו", וכך לזכות אותו בשלווה רוחנית שתאפשר לו להסתכל על החיים מנקודת מבט נכונה יותר.

בקרו – מעדנייה אונליין

אז אם חיפשתם בגוגל אורח חיים בריא, הגעתם למקום הנכון. 

קראו עוד כתבות בבלוג שלנו או צרו קשר

צרו קשר השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

דילוג לתוכן