הדרכים הנכונות לרדת במשקל, כך תצליחי - מצטמצמים

כל הדרכים הנכונות לרדת במשקל

למען הבריאות שלכם: כך תצליחו לרדת במשקל

הקפדה על מאזן קלורי שלילי, שינוי דפוסי התנהגות ועד לתמיכה מהמעגל הקרוב. כל הדרכים הנכונות לרדת במשקל

העלייה במודעות לאורח חיים בריא בעשורים האחרונים, מובילה במקביל למגמה מבורכת בקרב יותר ויותר אנשים המעוניינים להיאבק בהרגלים מגונים. אלו פועלים בכל כוחם על מנת לסגל לעצמם חיים בריאים ומקיימים יותר.

במאמר שלפניכם נתמקד בכמה טיפים מומלצים שעשויים לסייע לכם או לקרובים אליכם להפחית במשקל גופם ובאחוזי השומן העודפים, תוך הטמעה של הרגלים בריאים שעתידים לשרת אותם נאמנה לשנים ארוכות.

שמירה על תזונה נכונה 

כמו שאומר המשפט המפורסם, עם שינוי קל… "החיים והמוות ביד…הפה". לא משנה איך נסובב את זה, הסוד לירידה במשקל נעוץ בהקפדה על תפריט איכותי ומאזן קלורי שלילי. רק כך נוכל להתחיל לראות בעיניים את מגמת השיפור ולהסתכל בגאווה על עצמנו במראה. 

טעות יסודית הנעשית לרוב כוללת השוואות שעורכים אנשים בין האחד לשני. זה המקום להבהיר כי כל גוף הוא אינדיבידואלי ובעל מאפיינים גנטיים אחרים. בדיוק מסיבה זו יתכן דיאטה או תפריט שעובדים לאדם אחד, כלל לא בטוח שיתאימו לאחר.

התמסרו לתהליך

תהליך ירידה במשקל הוא גם הזדמנות אמיתית לערוך חשבון נפש עם עצמנו. זו הזדמנות אמיתית להבין היכן פעלנו באופן שגוי, וכיצד נוכל לתקן את הליקויים לקראת העתיד. מומלץ לערוך עם עצמכם רשימה קצרה של דפוסי התנהגות שליליים, שיש בהם אולי בכדי לפגוע בניסיונות הירידה במשקל שלכם, ואותם תשאפו לשנות. בין הדוגמאות הבולטות, ניתן לציין אכילה בלתי נשלטת בלילה, אכילה רגשית ועוד.

היצמדו לאנשים שעושים לכם טוב

זה אולי נשמע קלישאתי, אך כל אדם המצוי בתקופה מאתגרת בחייו, רצוי שיעשה אותה בליווי המעגל הקרוב אליו. זה יכול להיות בן או בת זוג, הורים, אחים או חברים קרובים. הקפידו לשתף את היקרים לכם בתחושות שעוברות עליכם, ובמקביל הימנעו לשמור דברים בבטן, גם אם זה קשה. הוכח כי לאספקט הנפשי השפעה אדירה גם על תהליך הירידה במשקל. כך שבמקביל להקפדה על תפריט מאוזן, הקפידו להקשיב גם לנפש שלכם. יתכן כי בה טמון הפתרון למאבק במשקל שלכם.

אז אם חיפשתם בגוגל, הדרכים הנכונות לרדת במשקל, הגעתם למקום הנכון. 

קראו עוד כתבות בבלוג שלנו או צרו קשר

צרו קשר השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

דילוג לתוכן